två år

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-24 klockan 15:59:33.
idag firar jag och min man två år tillsammans. tog semester dagen till ära.
vi har ätit frukost tillsammans, jag bakade scones och vi hade olika pålägg, kiwi, kaffe, juice och miniyoghurt.

efter det åkte vi till naturhistoriska riksmuseumet och kollade runt, väldigt mycket små kids. kollade även på dinosuarier i 3D på cosmonova, vilket var grymt även om jag mådde otroligt illa.

hörde en lite pojke säga till en jämnårig tjej "du tjejen, jag älskar dig", mitt hjärta slog ett extra slag, så vackert!
vi fikade även där, kanske onödigt men idag ska jag inte krångla även om jag har ångest. idag ska vi ha en bra dag.


ikväll ska vi till kaknästornet och äta middag, har suttit och kollat meny över vad jag ska välja.. känns lite jobbigt, eller nej, mycket jobbigt men ska försöka ha det så bra jag bara kan. för idag ska vi fira och jag tar ångesten imorgon.. ska försöka ta det imorgon. JAG VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG!!

imorgon ska jag även beställa dmaa. och sen betala för högskoleprovet och köpa en högskolebok + hämta kläder från posten, min andra garderob (beställer sjukt mycket kläder som jag oftast skickar tillbaka). skönt att slippa prova kläder i butik.

fick veta något riktigt mysigt idag också, min älskade PKB kommer hit i helgen så då ska vi passa på att ses. vi bor ju tyvärr inte i samma stad men det ska bli så jävla kul! dock miss då jag ska på hejdå-fest för min kusin som lämnar landet i ett år, men det är på lördagen, har både fredag och söndag till att träffa finaste PKB!


källa: ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0