tvljud

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-18 klockan 16:05:03.
ont i kroppen. ska aldrig mer ta nozinan, var verkligen påverkad. grejen är att jag sover hela natten och det är hur skönt som helst men på morgonen är jag helt väck,det funkar inte. var hemma från jobbet och sov till tre.

nu ligger jag och mår skit, nästan bakis. så inget mer nozinan för (hah, höll på att skriva ut mitt namn) ache.

har fått min mens (skyllde på mensvärk när jag sa till jobbet att jag inte skulle komma), drar verkligen på mig massor med vätska. hatar det. idag ska jag träna med appar. kan berätta mer om de sen, ska försöka vila lite innan jag spyr. först två uppdateringar av 30 days.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0