ny vecka, nya tag

Skrivet av Ache
Postat 2012-03-19 klockan 07:33:59.
vågen visade +0,6 kg idag.. vad kul.. verkligen. fuck you. har inte skött magen så
förhoppningsvis spelar det och sömnbrist in.

jag sov inget inatt, eller slumrade nog till runt fem då jag vid kvart i sex inte förstod hur
tiden hann springa förbi utan att jag märkt det. min sambo är sjuk och även han låg
vaken större delen av natten, jag försökte få till lite sex men icke.. efter en stunds
petting gav jag upp eftersom han inte verkade på..

visserligen var det föreståeligt med tanke på att han var sjuk men med tanke på att
jag inte ens minns när vi hade sex sist så kan ni säkert förstå min frustration.

idag skrivs jag officiellt in på komvux där jag ska plugga matematik b och naturkunskap b.
har sökt till sjuksköterskeprogrammet på sophiahemmet och hoppas komma in nu till
höstterminen. så jag har alltså på mig till den 21 juni att bli klar med ovanstående ämnen,
har även snart högskoleprovet och till min lycka är det i närheten av mitt hem och alltså inte
på universitetet som det var sist, dit kom jag nästan inte på bussen då den var full så det
känns bra att det är nära, det är mindre så chansen att bussen blir full är minimal.

har jag pluggat till HP då? icke.. köpte en gigantisk bok för ett par månader sedan och läst
igenom de tio första sidorna ungefär.. får skylla mig själv, förhoppningsvis så höjer jag mig
med tre poäng eftersom statistik har visat att man oftast gör det efter första gången man
gjort provet då nerver och ovisshet spelar in under första provet.

nu rabblar jag på som vanligt, ska försöka bli bättre på att blogga nu.

till frukost åt jag gröt på en dl fiberhavre och ca. 2 msk drottningsylt (sockrade varianten, idiot).

Kommentarer
Postat av: Not On Top

Skönt att höra att omeprazol kan hjälpa mot det, då ska jag peta i mig dom jag har kvar och tamejtusan låta bli att överäta så jag spyr, och hoppas det räddar magen! :) tack!!



Ja, jag har låtit henne ta rätt mkt energi av mig förut, har slösat massor på att hata henne. Men nu är det bara ett faktum, jag har bestämt mig för att henna tycker jag inte om, och jag tycker inte om sånt hon gjort mot min prins.. ofta är det bara okej och ingenting som tar plats, han låter mig tycka illa om henne ifred. Men ibland vill han fixa så att vi blir kompisar.. nja. Helst inte ;)



och jag kan verkligen förstå din frustration. igår gick jag på zyx, alvedon och nässpray för att få något! haft mens, sedan var han förkyld och sen har jag tagit över hans förkylning och orkar inte vänta på att den blir riktigt bra.. haha.. :P



Kram!

2012-03-19 @ 09:06:49
URL: http://www.notontop.bloggplatsen.se
Postat av: -

Tänkte bara säga att jag startat en viktblogg, du får gärna kolla in ♥! Jag har bara skrivit ett par inlägg hittills men fler är på väg.

2012-03-20 @ 12:17:38
URL: http://hungrigare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0