hole - miss world

Skrivet av Ache
Postat 2012-05-23 klockan 08:09:29.

känns som om jag bara gör fel på fel. som att jag alltid lyckas göra rätt sak fast vid fel tillfälle.

jag har alltid haft svårt att be om hjälp, känner ni säkert igen, och det gäller självfallet även nu när jag får vård.

man har sagt till mig att jag måste berätta om det är något som tynger mig och/eller hur jag faktiskt mår, detta då jag alltid är "glad" typ.

igår fick jag nog vilket fall, bestämde snabbt samtal med min behandlare. förklara min förvirring kring de nya reglerna vid matsituationen och hur triggande det är för mig, handlar om när man inte klarar av att äta i tid.

förstår att det självklart kan vara triggande för andra att jag oftast faktiskt inte klarar av att äta inom tiden, men det har blivit bättre, men jag kände att jag sträckte ut min hand och faktiskt bad om hjälp men det slogs ner för att man valde att gå efter gruppen.

jag förstår det men det känns bara så onödigt för mig att få vård då, för detta är en stor del av min ätstörning utåt och man kan inte riktigt erbjuda mig någon vettig hjälp för det.

jag som inte kan be om hjälp ska be om att få hjälp de dagarna det känns mindre bra.. hahaha.

notetoself: be aldrig om hjälp, du blir antingen nedslagen eller lämnad


Kommentarer
Postat av: W

Jo jag hade PT förra våren, men nä jag har inte skaffat någon ny. Köpte någon billig deal på groupon på en bodyscan.



Det jag kräks över är allt jävla fett. Jag hatar fett så jävla intensivt. Muskler är ingenting jag eftersträvar, men jag byter ju gärna ut några av dr 26 (!!!!!!!) kilona med fett. Åh så jävla äckligt.

2012-05-25 @ 13:48:32
URL: http://Act-normal.blogspot.com
Postat av: Minus

En blogg om att bli frisk och livet omrking att vara/bli frisk! Fick ett förslag om detta men alltså vill ju inte göra det för inget, så att säga.

2012-05-25 @ 15:01:03
URL: http://minus.webblogg.se/
Postat av: wendy

sv: haha nej det tog emot lite, men jag kände att jag var tvungen för att motivera mig i sommar. terminens sista tenta i morgon och efter det planerar jag att gå all in i viktminskning, för jag behöver ju inte använda min hjärna förrän i september så då funkar det ju med typ svälthjärna.

2012-05-28 @ 19:53:32
URL: http://act-normal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0