no air

Skrivet av Ache
Postat 2011-07-02 klockan 11:03:35.
har lite träningsvärk i dag men i övrigt strecha jag på bra, känner mig mest mör.

är riktigt trött men tagit mig en tallrik havregrynsgröt och lite äppelmos, nu ska jag få i mig mitt kaffe samtidigt som jag ska fixa mig, måste hinna ner till centrum innan jag ska åka till min bror. vill hitta lite barnkläder till min brorson sen ska vi köpa några öl och kanske lite vin samt en läsk innan vi åker. vi får nog dela upp oss, hah.


ha det grymt idag, känns som om det blir soligt ochvvarmt i huvudstaden även om det skulle regna idag?



Kommentarer
Postat av: elin

sv; det är ju det, nu har jag ingen läkare, jag har liksom ingen kontakt med någon, när bup släppte var det ingen som tog emot.

2011-07-02 @ 22:13:39
URL: http://holesinhappiness.blogg.se/
Postat av: elin

sv; Lidköpings kommun, en liten skitkommun med en kass psykiatri. dom flesta psykiatriker har sommarlov nu. det slutar inte på sommaren. men jag ska ta mig i kragen, ringa till min vårdcentral och be om en akuttid.

2011-07-03 @ 15:00:32
URL: http://holesinhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0