don't be hasty

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-20 klockan 19:50:55.
precis som min finis PKB så går det ner.

igår hetsade jag,
och inte lite, låg på soffan när min man kom hem från att ha spelat tennis med sin vän.. han kom och fråga vad det var, jag sa inte mycket och han hoppade in i duschen. försökte städa bort hetsen lite tills jag insåg att jag inte orka och gav upp. gick tillbaka till soffan och då brast det, jag grät och grät, fick en panikångestattack och han låg där och höll om mig, klappa på mig och fick mig att fokusera på min andning. sen drog jag i mig två oxascand och sen låg vi där resten av kvällen. hade velat träna men skulle nog gråtit på gymmet då också.


idag har jag tränat och ätit, både lunch och frukost faktiskt. ska strax in i duschen, sen ska jag och mannen på bio. vi hörs vänner, lovar att kolla kommentarerna (inte för att de är många men iallafall! <3). puss peeeps!


min favorit thinspo just nu.. sad but true. minus brösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0