dagen d

Skrivet av Ache
Postat 2011-11-02 klockan 08:48:32.

främsta anledningen till att idag är så jobbigt är främst för att jag är tjock men även för att jag är rädd att få en annan diagnos än bulimi, jag är rädd att hon i slutet av mötet ska säga "jaha.. du har ett hetsätningsproblem".

att svart på vit få veta att jag är tjock och bara äter sjuka mängder mat.

mår så illa, min mage är katastrof men jag har gått ner kilot jag gick upp. i förra veckan fick jag flera kommentarer från syskon, pappa och arbetskollegor om att jag blivit smal men vågen visar inte detta och jag har inte börjat träna så det är inte muskler.. jag borde kanske börja mäta igen, fast det ger mer ångest än siffrorna på vågen, jag är van vid dom även om de är ett ångestmoment det med så är det mer hanterbart.

blivit brunett igen, var inte tanken utan tänkte köra ljusare i topparna men färgerna var samma ton att topparna inte står ut. får se om jag kan trivas annars går jag tillbaka till mitt ljusa.

önska mig lycka till, puss


Kommentarer
Postat av: sofie

kul att dem kommenterar i alla fall väl?

2011-11-06 @ 09:44:43
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0