Levande död

Skrivet av PKB
Postat 2012-04-04 klockan 12:15:44.
Oj, är jag här igen? Nejvars, men behöver skriva av mig för det finns inte riktigt någon jag kan prata med. Jag har gått upp i vikt. Känner mig äckligast i världen. Jeansen sitter åt och knäpps upp, kan inte andas i mina kjolar och fettet väller över ÖVERALLT och jag vet om att jag inte är tjock, att jag inte ska tänka i dessa banorna men det är så svårt. När hjärnan mest säger SVÄLT SVÄLT SVÄLT och kroppen säger ÄT ÄT ÄT. Jag vet inte vad jag ska göra. Allting blir så jävla komplicerat. Vill inte att min flickvän ska se mig, röra vid mig för jag känner mig fetast i världen. Jag tänkte väga mig idag, för att se hur mycket jag egentligen gått upp, men jag vågar inte längre. Tänker att det antagligen är ganska vettigt, men jag kan inte ha det såhär. Det är snart sommar. Då är det okej att hetsbanta (hö-hö, det är aldrig okej), visst är det? Nåväl. Nu ska jag pallra mig in i duschen för att sedan ta en långpromenad. Hoppas allt är bra med er och att ni mår BRA. Puss PKB

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan. Du har en otroligt fin blogg måste jag säga!

Själv har jag varit borta från ana/mia i över ett år, har varit gravid och sådär. Nu längtar jag verkligen efter en smal och vacker kropp men skulle behöva lite stöd i det. Har du lust att hjälpa mig? Då jag inte är helt ny så ska det nog inte vara så stora problem att hitta tillbaka :)

Kram

2012-04-08 @ 13:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0