efter hets

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-06 klockan 21:26:29.
har hetsat, orkade inte ens få i mig allt jag planerade att hetsa.. slutade med att jag gav upp och gick in i duschen och körde en dusch-vomitering. fick upp allt tror jag.

så nu har jag städat efter mig, måste bara plocka bort från diskstället (vi diskar för hand) och torka av ytorna i köket. har inte gjort något som jag hade planerat för idag. inte tränat heller för den delen.

vägde mig efter att jag varit och spytt och det visade 0.4 kg mindre än imorse så det bådar gott. men vi får se.

nu ska jag lägga mig ner och bara ligga.. fan vad dum jag är. spy-fri i en vecka och så spyr jag igen.. så jävla dumt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv; Det finns gym på skolan och 2-3 dagar i veckan så kan man gå på gratis lunchpass :) En av lärarna är friskisledare så hon brukar hålla i dom. Annars så brukar den vanliga idrottslektionen också vara skitbra. Älskar att jag kan träna så mycket på skolan. Går natur och har häst, så har inte tid att träna på eftermiddagarna. :)

2012-02-06 @ 23:38:32
URL: http://smaltvatusentolv.blogg.se/
Postat av: L

Men en spyfri vecka är fortfarande en spyfri vecka. Det är bra jobbat!



re: Tack så mycket, snäll du är. ^^

2012-02-07 @ 19:57:07
URL: http://glitterlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0