fysiska biverkningar

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-15 klockan 08:45:30.

märks att jag hetsar och spyr mycket nu..

först är det tröttheten, är konstant trött, och det tär verkligen på mig.
har ingen ork att gå upp på morgonen och när jag kommer hem efter jobbet är det jobbigt att ens diska.
med sömnlösheten kommer även kroppsvärken och ångesten.

väldigt gasig i magen, mitt tandkött värker, jag har sår på insidan av nedre läpp, jag har fått hemorrojder igen.
jag är även konstant törstig och då jag dricker mycket är ju oftast under hets, vilket jag spyr upp så jag är
torr i munnen vilket ger både en obehaglig känsla men även en dålig andedräkt.

än har jag sluppit tandvärken, sårig hals och dåligt ph-värde i underlivet, peppar peppar!


otroligt glamoröst och fantastiskt liv jag lever.


vad för biverkningar känner ni av pga. er äs?


Kommentarer
Postat av: Johanna Larsson

Åh, du måste sluta!!! Ta hand om dig för fasen, att spy är så farligt i längden!



sv; jag orkar inte skriva om vad som hände igår, men jag förstorade upp en grej med Viktor och blev jättearg, på alla hjärtans dag! wtf... Men jag räddade det genom att köpa två biobiljetter... haha

2012-02-15 @ 09:18:18
URL: http://aventyra.blogspot.com
Postat av: --

ÅH jag ska vara glad märker jag. funderar på om jag spytt sönder magen men det är väl bara hypokondri.. annars märker jag inte av något annat än torr o stinkande mun, yrsel och huvudvärk, hjärtklappningar o förr smärta i bröstet. men ja inge värre grejjer.

2012-02-15 @ 10:55:48
URL: http://notontop.bloggplatsen.se
Postat av: (Eve)

De biverkningar jag känner av är att jag får jätteont av att sitta ner, och jag har blåmärken över hela benen..

2012-02-15 @ 14:09:55
URL: http://livetsomeve.blogspot.com/
Postat av: Minus

Ja, jag vet och jag försöker verkligen :(

Jag är 15. Du?

2012-02-15 @ 16:01:57
URL: http://minus.webblogg.se/
Postat av: -,

Tack för ditt svar! :)



Jag har en del biverkningar också.

Blir väldigt lätt svimfärdig, illamående och huden blir extremt torr i perioder.

Får smörja in mig morgon och kväll för att annars får jag torrsprickor framförallt på benen :/

Mina naglar växer väldigt ojämmt, ibland växer de så de knakar och de är starka och fina.

Sen kan de börja spricka, dela sig och då är de bara att klippa ner dem :/

Kram!

2012-02-15 @ 18:12:54
URL: http://todaysvomit.bloggplatsen.se/
Postat av: Amanda

Åh, så ledsen jag blir av att läsa det här. :( Styrkekram.

De biverkningar jag själv känner av är yrsel samt sjuka magkramper, sen har jag i princip konstant huvudvärk, är torr i munnen samt fryser nästan alltid. Sen svullnar alltid min mage upp jättemycket när jag äter mer än vanligt, och det gör asont.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0