glömde hets

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-08 klockan 21:55:04.

jag glömde helt min hets i måndags, fick för mig att det var förra fredagen. aja, förutom det bakslaget har det gått bra.

frågan är, om jag fortsätter såhär, får jag ens gå dagvården då? behöver jag ens det, jag vill ju återfå kontrollen och den verkar ju ha infunnit sig?

kan säga att dmaa:t funkar, dock lite misstänksam att det syns på mina pupiller att jag tagit något..

bestämt mig för att jag åker till min vän imorgon, behöver komma ut och om det blir mat så fan, en dag förstör inte allt och jag äter ju bara vad som bjuds så risken för hets är obefintlig!

hitta ett gömställe som jag tror att min man inte ska lyckas hitta dmaa:t heller.

han tog min mobil imorse så råkade jag ha dmaa-sidan framme, så frågade han vad det var och jag spelade dum och sa att jag hittat sidan från en blogg och att jag hade somnat med sidan framme.

haha, tror att jag är lite väl uppåt just nu..


Kommentarer
Postat av: -,

Jätte fin blogg :)

Ramlade in här genom Themanas blogg :)

Har inte läst så mycket än men åter kommer definitivt :)

Bloggar själv om vikten, kämpar varenda dag.



Kram

2012-02-08 @ 22:57:42
URL: http://todaysvomit.bloggplatsen.se/
Postat av: Percy

Fast dmaa är väl inte olagligt sålänge man inte tävlar?

2012-02-12 @ 23:01:18
URL: http://butterflykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0