skott i bröstet

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-27 klockan 08:30:02.
min kropp är katastrof, jag har sådan ångest och jag har stannat i vikt. pendlar runt samma vikt. ikväll ska jag träna, imorgon ska jag dyka så lite träning dessa dagar. på onsdag ska jag vara barnvakt! på torsdag ska jag kanske träffa en vän, till psykiatrin och senare på kvällen träna. på fredag åker vi till italien, jag och min man, och det ska bli riktigt skönt. dock blir det inte vidare nyttig mat där och det känns inte vidare, samt att det blir några öl och vin. åter till jobbet.. någon som varit sjukskriven här och pluggat? hört om undantagsfall där man fått varit sjukskriven och pluggat. (fan vad dåligt jag skriver nuförtiden.. språksmässigt menar jag då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0