utsövd

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-18 klockan 14:46:01.
sovit från 4-5 till 12-13, känner mig utsövd. otroligt skönt, lite smått ont i huvudet och i kroppen.

hetsa och spydde igår igen, bakade även kladdkakemuffins, de blev riktigt bra men efter min hets
så tog jag med mig de resterande till mina föräldrar och lämnade några hemma åt min sambo.
de uppskattades.

jag har bågar på insidan av tänderna efter att jag har haft tandställning, limmet har lossnat på en tand..
tror det är pga. att det fräts sönder. måste ringa tandläkaren, men jag har inte råd nu så. vet inte hur
jag ska få den här månaden att gå runt utan att behöva låna pengar.. och jag vill verkligen inte låna
nu när jag äntligen är skuldfri..

har ätit frukost nu. 4 finn crisp med gurka på, 1,5 dl nyponsoppa (sockerfri) 22 kcal, kaffe = ca. 92 kcal.
hela dagens summa blir 532 kcal.. sen ska jag träna idag också om huvudvärken släpper.

hur mår ni finisar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0