den svenska björnstammen - spring, spring

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-19 klockan 07:11:07.

på väg till jobbet nu, min man ringde mig i natt vid halv fyra för att säga åt mig att byta profilbild på Facebook, han vart orolig. "eftersom att du har problem" sa han.

åt för 166 kcal till frukost, lunch vet jag inte då jag ska på utbildning hela dagen och jag tror de bjuder på lunch?

detta var bilden jag hade, bilden är på Richey James Edwards från manic street preachers.

(om inlägget inte går att kommentera så kommentera något tidigare, verkar vara någon bugg på blogg.se-appen)


Kommentarer
Postat av: Johanna Larsson (anorexia)

Åh vad snäll du är. Om du vill kan jag göra en åt dig och skicka den med posten? Jag behöver nåt att sysselsätta mig med ändå. Om du vill kan du skriva din adress i epostfältet så får du den snart :)



Puss!

2012-01-19 @ 15:37:13
URL: http://aventyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0