-0,7

Skrivet av Ache
Postat 2012-03-27 klockan 07:25:58.

igår kväll när jag ställde mig på vågen visade den -0,1 och jag vart väldigt förvånad då jag spenderat större delen av dagen med att äta och vila men nu imorse var det ytterligare -0,6!

måste kontrollera vågen när jag kommer hem sen så att den inte gått sönder?!

på väg till min andra dag, tyckte gårdagen var okej även om jag verkligen inte klarade äta min ordination men idag är det en ny dag och nya tag!

kompenserade inte igår iallafall och jag satt mest hela dagen!

måste bli bättre på att prata med de andra tjejerna, ogillar att vara ny i en grupp verkligen..


Kommentarer
Postat av: Josefine

det är jättebra ju! grattis! :) <3

2012-04-09 @ 21:03:14
URL: http://besexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0