kära blogg

Skrivet av Ache
Postat 2012-03-13 klockan 23:07:51.

jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit ordentligt på länge.

jag har inte alls mått bra den senaste tiden, mycket kan vara pga. att jag har urinvägsinfektion eller hade. tar min sista dos antibiotika imorgon på morgonen.

jag skulle egentligen varit till capio idag. ganska tur att det inte blev så eftersom att det var en hel del att göra på förmiddagen på jobbet. eftermiddagen fick jag tid att plugga lite matematik, bra med lugna eftermiddagar på jobbet ibland, iallafall om man har något att underhålla sig med.

intaget idag har varit helt okej. middagen kunde varit mindre. imorgon blir det nästan en heldag utbildning, vilket betyder att äta ute. får se vad de andra vill äta, kanske tar och köper drickyoghurt eller färsk fruktsallad! mums! sen ska jag träffa en vän direkt efter jobbet så får se hur jag gör där med mat.. nu vart det långt, puss!

frukost
två finn crisp med en tsk keso vardera
en kopp te

lunch
nudlar med starkkryddad buljong

mellanmål
tre msk kvarg (>0,1%) med kakao, vaniljpulver samt steviaströ
två msk fryst mango

middag
halv burk tonfisk
tre msk mini keso
två tomater

övrigt
kaffe, cola zero, tea, ett päron


Kommentarer
Postat av: --

sv; åh tack. det var hemskt att inte veta vad det var det känns så läskigt.. men har googlat runt å letat, och det känns som det kan vara så.. jag sköter mig bättre med maten och törs inte spy, äter omeprazol och hoppas det blir bättre. men kommer det tillbaka igen så blir det nog läkaren, iaf nu när jag har fått lite svar o så om vad det kan va x/



Jag har oxå nyss haft urinvägsinfektion och fattar att det vart jobbigt, allting blir lixom drygare.. skönt att vara i slutet på antibiotikan o vara tillbaka på banan igen =) kram!

2012-03-16 @ 08:50:11
URL: http://www.notontop.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0