tillbaka till samma skit

Skrivet av Ache
Postat 2012-03-06 klockan 15:36:20.
kom hem igår, sov nästan hela dagen. vi höll på att missa flyget hem, första och sista gången.
la mia Lazio vann, första gången på 14 år på bortaplan. så jävla fint! underbar dag helt klart!

maten då, blev såklart pasta, pizza och glass. men tyckte jag höll mig rätt bra ändå.
åt aldrig upp allt, höll mig till hälften.

sitter nu på jobbet, sjukt ont i min svank och haft det sedan vi flög ner till rom. 
och har apmycket ångest, får mer ansvar på jobbet och varför vet jag inte. jag har inte ångest
för att jag får mer ansvar men för att jag hatar att vara här, sitter och väntar på att få komma
in på capio så att jag kan bli sjukskriven, kommer må ännu sämre om jag bara går hemma så 
kan likagärna vara på jobbet och ha lite rutin. 

nästa vecka så ska jag till capio och jag är fortfarande helt tve om jag kommer klara av att gå
där, vet inte hur det ska gå.. och om jag kommer orka berätta för min familj och närmsta varför
jag ska gå där. visst, de som känt mig länge vet att jag haft problem med maten till och från så.. 
men tror ingen vet att jag har de problemen som jag har idag. förutom min man och de jag berättat
till.

träffade en vän som jag inte träffat på länge förra veckan, var kul men ändå jobbigt för vi umgicks 
när livet verkligen inte var okej.. vi drog ner varandra rätt bra också.. men ändå, jag älskar henne såklart.
hon flyttar hem till sverige igen till sommaren så ska bli fint att ha en vän igen. 

annars då.. fick veta i fredags att min psykolog ska sluta och att jag inte kommer träffa henne nu på ett
tag då hon har det rätt fullbokat och vi egentligen inte har något att prata om eftersom att jag inte gör 
något för att förändra min nuvarande situation (där maten och ångesten inför jobbet dominerar).. 

skönt att jag fick en fin helg iallafall! nu åter till att försöka överleva. hur mår ni finisar? 

Kommentarer
Postat av: Y

Oj, jag har ingen aning!



Hoppas du haft en bra dag, kram

2012-03-06 @ 18:47:59
URL: http://myanadiary.blogg.se/
Postat av: Lina

Är jätterädd för att prata med psykolog om mina problem. Det känns som att hon/han skulle tvinga mig att börja äta mer och försöka sluta räkna allt jag stoppar i mig och gör av med. På nått konstigt vis så vill jag ändå ha kvar min äs :S



Kram på dig <3

2012-03-06 @ 21:33:45
URL: http://smaltvatusentolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0