bon iver -
skinny love (das kapital remix)

Skrivet av Ache
Postat 2012-05-15 klockan 08:05:47.

det går verkligen upp och ner just nu och imorgon kommer jag bli ensam hemma på kvällarna då mannen min börjar jobba igen.

fick veta att jag antagligen bara bli kvar fyra-sex veckor till, vilket betyder att jag varit i behandling tolv-fjorton veckor.

just nu förstår jag inte alls hur det ska gå, främst då jag märker på mitt beteende hur jag går åt träna/svält-hållet istället för hetsa/kräkas. vilket jag även nämnt, men förhoppningsvis så ska vi arbeta med detta under mina sista veckor.

jag fuskar en hel del, även på sjukhuset tyvärr.

fan, jag som trodde att det hade börjar gå mot rätt håll igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0