Jag är din smutsiga tvätt

Skrivet av Ache
Postat 2011-08-03 klockan 19:36:09.
idag har jag  haft mysdag med mannen, vi drog till djurgårn och hade picknick i solen.
vågade köra jeansshorts idag faktiskt men kände mig väldigt obekväm..

matväg då..
frukost: havregrynsgröt, kaffe och ett glas apelsinjuice
fm: en magnumglass
lunch och picknick: en näve chips, två småfrallor med grönsaker och ost, kaffe, en millers-öl och en halvbulle
middag: sallad med qournbitar, litelite parmesanost och valnötter, cola light


kunde låtit bli glassen, chipsen och bullen till picknicken, besviken över det.
kommer även få min mens snart. hatar det, går alltid upp 2-3 kilo pga. vätska.


imorgon kör jag på soppan igen, ska följa den slaviskt tills på söndag för då ska jag till min far och äta middag..
blir falafel, friterad blomkål och thahina, bröd, sallad med olja.. you name it. allt fettigt, mår alltid piss efter jag varit där och ätit för att jag mår faktiskt illa av för fet mat. äter jag på någon snabbrestaurang är det samma känsla.

hur går det för er i sommarvärmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0