Jag är högenergi

Skrivet av Ache
Postat 2011-08-05 klockan 15:32:52.
igårkväll blev det choklad, glass och några bitar godis..

idag funkade bra, åt en smörgås på morgonen och havregrynsgröt med en msk äppelmos och en msk torkade bär samt ett halvt glas apelsinjuice.

sen kom hets, gjorde mackor efter mackor. sedan fiskpinnar med ost på och hamburgerdressing då vi inte hade remouladsås hemma. detta på rostatbröd som någon hamburgare.. sen godis. inte spydde jag heller och tallriken jag använde i slutet ligger under soffan för min sambo gick upp precis när jag var klar..

han har åkt nu för att hämta vår nya katt, jag skulle egentligen med men jag har gråtit i över en timme och testat hela min garderob men jag är för tjock för allt. vill helst ha jeans på mig och en stortröja men det funkar inte riktigt när det är +20 grader ute.. iallafall inte när man är en tjockgris.

han hämtade tre oxascand till mig som gjort litelite verkan, gråter iallafall inte men det gör ont..


nu har jag iallafall tagit på mig stora kläder så jag slipper se fettet och får känna mig lite mindre för att kläderna är så stora..



jag vill inte åka till italien..


Kirstie Alley - Efter att hon gått ner i vikt (som hon sedan gick upp plus massa mer)
Sådär kommer jag se ut i Italien


Kommentarer
Postat av: R & S

sv: tack så mycket! :D

förlåt för sent svar, har inte kollat den skyddade bloggen. :)

2011-08-06 @ 23:25:20
URL: http://feelthebones.blogg.se/
Postat av: Hailie

Nej då, du är säkert jättefin! <3 Men jag håller med om värmen! Jobbigt, för helst vill man bara gömma sig men då skulle man väl dö av värmeslag istället.

2011-08-07 @ 21:50:12
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/
Postat av: Nadja

jag känner verkligen igen mig att det kan bli dagar som det känns som att ätandet aldrig tar slut... Då brukar jag ta ett djupt andetag och fundera på vad jag egentligen håller på med och sätta upp ett mål på några timmar innan jag får äta någonting nyttigt igen! och din frukost lät ju riktigt bra :D

2011-08-08 @ 09:49:24
URL: http://myfoodbattle.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0