Miljonär utan en spänn

Skrivet av Ache
Postat 2011-08-18 klockan 19:32:27.
nu är jag hemma, fortfarande inte vågat väga mig.
vart lite väl mycket bröd.. ingen pasta iallafall!

var i italien, nära sicilien.. har blivit brun och försökt hålla mig till sallad men blivit endel annat, som lite glass, pizza, bröd och så har jagt valt att dricka cappuccino istället för americano då jag hatar det. igårkväll brast det, jag grät och grät och grät. både pga. mitt intag men även för massa annat, slocknade framför tvn men endel oxascand i kroppen, med min mans armar runt mig och säkert en kisse vid mina fötter.

kissen var där när jag vaknade, hon är fin hon..


har inte vågat väga mig ännu men det blir nog imorgonbitti.. måste få veta, ljög och sa att jag hade gått ner och att det antagligen var muskler som jag förlorat.

rörigt i huvudet men är iallafall tillbaka! och brun!!



Kommentarer
Postat av: sofi

Är det du på bilden?

2011-08-19 @ 17:57:33
Postat av: dani

brun. så avis ♥

2011-08-21 @ 16:26:33
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/
Postat av: ache

SV till Sofi: Nej det är inte jag, i wish!

2011-08-22 @ 20:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0