illamåendet

Skrivet av Ache
Postat 2011-07-04 klockan 20:41:09.
har mått riktigt dåligt idag, mensvärken var varit riktigt förjävlig idag och inte nog med det så har jag sedan igår gått upp två kilo, känner mig gigantiskt och är svullen. värst är nog illamåendet och smärtan. måste ringa min gynekolog igen för nu har det gått två månader sen sist och de två senaste menstruationerna är precis som innan jag började medicinera.

i övrigt är jag trött på mitt jobb, känns som om det bara är jag som arbetar och jag har fått det hintat till mig ett flertal gånger från nästan alla på kontoret. varje gång det är något så kommer man till mig. men idag var det droppen, jag har letat efter ny personal och nu är det så att vi har en man på kontoret som tror att han är chef eller något då han har en fin utbildning osv. och han tog över hela grejen inför intervjuerna. visserligen kunde jag stått på mig men jag mådde som sagt inte så bra idag så jag orkade inte engagera mig.

okej, han är läkare och jag är medieutbildad.. tjänsten som vi ska tillsätta är för en IT-TEKNIKER?!?!?!?!!??!!??!!?
fuck den där jävla mannen, ska bli så jävla skönt att ge honom en käftsmäll nästa gång han beter sig som om han vore min chef för han är fan den sista jag ser som min chef.


ska prata med min chef imorgon, ska fråga henne varför jag skulle leta efter en it-tekniker om det inte ens är jag som ska ha hand om det sen. ska fråga henne om jag fortfarande ska se till att det blir en hemsida eller om jag ska lämna över det till honom med (han säger även att det tar en dag att göra en hemsida..... varför fan gör han inte den själv då?)..


jag kommer flippa ur på den där mannen en vacker dag och jag har fan varnat alla men ingen verkar bry sig och det bästa är att den dagen jag flippar så är det mig alla kommer bli arg på.





i övrigt så fixade jag och en kollega till mig när vår serv la ner och vi inte fick tag på vår it-tekniker, läkaren fick tydligen all cred för det.. då han startade om sin dator och kom ut till oss och sa att internet nu fungerade (för att det är ju viktigare att vi kommer ut på internet än på vår serv?)..



tips på hur jag på ett bra sätt kan säga detta till min chef?

Kommentarer
Postat av: Belle

Åh vad jag kä'nner igen de där problemen! Inte personligen, men min pojkvän är it-tekniker, och han berättar om liknande saker hela dagarna. :/ Finns många äldre som vägrar tro att en "yngling" är bättre än dem.

2011-07-05 @ 07:56:16
URL: http://throwitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0