Jag är från Venus och Mars
Extra Terrestrial

Skrivet av Ache
Postat 2011-07-26 klockan 11:59:32.
Idag ska jag börja med sjukhus-/bantarsoppan, recept här. Kommer köra då jag är hemma, eftersom att jag är på semester och vi inte vet ifall vi kommer resa iväg ännu.. men om vi åker så kommer jag inte ta med mig soppa.

Tydligen skall det vara en bra detox och sedan kan man gå ner 2-7 kilo på en vecka.. känner att jag behöver boosten och det ska bli intressant och så om man kan hålla vikten. det problemet jag själv haft den senaste tiden är att jag står stilla i vikt, jag kan inte gå ner även om jag fastar eller äter runt 300, 500, 800 eller 1200 kcal kcal om dagen.

Försöker även vänja mig vid att gå runt i shorts, går runt här hemma.. går sådär. försöker gömma mina lår så mycket som jag kan.. men om jag ska till italien med jobbet så kommer jag inte kunna gå fullt påklädd.


hade inte vart såhär om jag hade de där låren.

Kommentarer
Postat av: elin

sv; lamotrigon har jag käkat i kanske tre månader eller något sånt nu, den enda medicinen jag är nöjd med!

2011-07-26 @ 23:46:27
URL: http://holesinhappiness.blogg.se/
Postat av: elin

sv; jag är nästan säker på att jag är det, men eftersom jag inte har någon kontakt någonstans kan jag inte få det bekräftat eller dementerat.



i veckan ska jag faktiskt ta tag i saker, ringa vårdcentralen och boka möte, förhoppningsvis få remiss vill psyk och starkare lugnande/ångestdämpande.

2011-07-27 @ 01:08:33
URL: http://holesinhappiness.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hade på mig svarta strumpbyxor under shortsen hela tiden jag var i NYC och det var aldrig kallare än 30 grader där! Då slapp jag visa mina fläsklår helt och de klibbade inte ihop så där äckligt.

2011-07-27 @ 19:45:17
Postat av: Wendy

*glömde skriva vem jag var i förra kommentaren*

2011-07-27 @ 19:45:58
URL: http://act-normal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0