17.21

Skrivet av Ache
Postat 2011-06-22 klockan 17:27:21.
jag har världens tandvärk och jag vet inte vad jag ska ta mig till.. ingen idé att slösa pengar på att gå till tandläkaren som kommer säga att det inte finns något att göra eftersom att det inte är något hål eller liknande. så bit ihop.


var hemma idag från jobbet, behövdes. byter även att jag blir >800 kr fattigare nästa månad. men imorgon är det heldag och sedan på fredag halvdag och jag börjar tidigt båda dagarna så blir tidiga slut också..

nog den enda i Sverige som inte har planer för midsommar men jag sörjer inte för det, kan bara tänka på den här jävla smärtan som får mig att skrika av panik mitt i natten för att jag tror att mina tänder ska sprängas.

har två olika bettskenor (för vid utförande av sport) som jag ska köra på lite provisoriskt. ska testa den andra idag för den tidigare var inte i min smak.

vikten är still då jag äter lite men knappt rör mig. slipper gå ut iallafall..


puss katter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0