brist på rubrik, brist på medicin

Skrivet av Ache
Postat 2011-06-27 klockan 00:06:41.
har inte tagit min stämningsstabiliserande medicin på över en vecka nu och jag börjar känna av det nu. jag känner mig verkligen inte stabil för fem öre. jag vill gråta men jag orkar inte gråta, jag behöver städa och dona men jag orkar inte.


lyckades betala räkningarna idag iallafall och resten dras på autogiro så jag behöver inte tänka på det något mer.

anledningen till att jag inte tagit min medicin är pga. att jag ringde in och förklarade att min medicin var slut och då sa sekreteraren att hon skulle lämna meddelande om detta till min läkare. jag förväntade mig att jag skulle få någon form av respons på att min läkare skrivit något nytt recept men icke. och då jag i torsdags skulle hämta ut penicillin (då jag gjorde en rotfyllning) så frågade jag per slump om det kommit in ett recept för Lamotrigin och det hade det tydligen gjort, ska fråga när då jag hämtar ut det på måndag (eftersom apoteket aldrig har den medicinen inne, då går jag alltid till samma apotek och hämtar ut receptet..).

ska även ta upp detta med min psykolog eftersom att jag inte har någon kontakt med min läkare överhuvudtaget på psykiatrin och det tycker jag att jag borde ha. jag ska inte behöva vända mig till växeln alt. till min psykolog för att få kontakt med min läkare tycker man ju. vart tre dulco igår, två ger knappt effekt längre.. så idag har jag mått ganska dåligt i magen. men nu känner jag mig nästan tom så det är bra. problemet är dock att jag överäter massor nu, som om det enda jag orkar är att äta.. idioti.

önska att jag var tunn som luft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0