couldn't get closer than this

Skrivet av Ache
Postat 2011-06-27 klockan 22:04:57.
det gör ont i mig att jag inte orkar vara bättre, att jag inte kan diska eller städa när det verkligen behövs då min man jobbar natt (ca. 12 timmar och två timmars resa t&r) och jag glömmer att ta mediciner, att gå på toa och gå och lägga mig.


hämta min medicin idag, Lamotriginet, och vet inte om det är så bra att starta med max dosen när man inte ätit medicinen på över en vecka men hittar ingen anledning till att inte göra det, måste börja igen. imorgon ska jag till psykologen och jag vill verkligen inte. har inte gjort min läxa alls och minns inte ens vad den är. allt är så jävla rörigt att jag måste skriva upp det direkt. jag glömmer allt på jobbet. ska börja gå runt med penna och postit så att jag verkligen inte glömmer något när någon ber mig. just nu vill jag verkligen bara skjuta mig själv. äter som en gris också.. ska fan ställa in mig på att jag redan ätit så kanske jag glömmer bort att jag inte ätit men fortfarande har känslan av att jag har gjort det.


vill så hemskt gärna har amfetamin just nu, saknar det så förbannat mycket just nu.





nu ska jag plocka av diskstället och tvinga mig själv att diska fem grejer åtminstone. sen tvätta av mig sminket, behöver tvätta av kroppen.. gå på toaletten, ta medicin och borsta tänderna och sen gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0