Dag 1: 10 fakta om mig

Skrivet av Ache
Postat 2011-06-17 klockan 12:19:56.
kör på detta jag med.

1. jag självskadade första gången på dagis, då tog jag en blyertspenna och högg den i handen så att det blev ett sår

2. jag har sex syskon!

3. jag brukade spela i ett punk/hardcore-band samt ett all-grrls-grunge-band

4. jag har ett utländskt påbrå som både syns på mitt utseende samt på mit för- och efternamn. jag har visserligen dubbeltmedborgarskap men hade aldrig fått det om inte min far hade de kontakterna han har i sitt hemland då jag varit där tre gånger under mina snart 22 år i liv.

5. när jag mått dåligt brukar jag alltid göra något med mitt hår då jag börjar må bättre. antingen färga, klippa det eller liknande.

6. jag har diagnoserna ocd, bipolär sjukdom typ 2 och panikångetsyndrom

7. jag har studerat tv och radio på gymnasiet

8. jag bor i en förort till Stockholm

9. jag älskar film, jag kan kolla på flera filmer om dagen i perioder

10. jag arbetar inom vården (vilket många pro anas verkar göra)

Kommentarer
Postat av: Danni.

jag har också sex syskon :D

2011-06-21 @ 16:46:45
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0