Dag 1 - 10 fakta om mig

Skrivet av PKB
Postat 2011-06-15 klockan 15:50:09.
1. Jag är twitterberoende och twitterskadad. Twittrar allt för mycket och väldigt tråkigt, tyvärr.

2. Alla säger att de hatar att alla sociala sammanhang ska handla om mat, men jag vet inget bättre än att laga mat med fina vänner, dricka vin och prata. Jag älskar mat!

3. Jag är väldigt generös, och delar mer än gärna med mig av saker. Jag hatar när folk ska bjuda mig på ditten och datten och det värsta jag vet är när jag behöver be om hjälp eller pengar eller vad som helst.

4. Jag har länge funderat på att gå till en psykolog och prata, eftersom det är något jävla fel på mig. Dock är jag rädd för att bli diagnostiserad och dömd. Jag vill inte bli ett jävla psykfall. Dessutom kan (nej, det är faktiskt väldigt fysiskt omöjligt i sådana situationer) jag inte prata,

5. Jag kan bli så oerhört trött på mina kompisar och vill ofta att det ska hända något hemskt så att de kan inse att livet inte bara är hemskt.

6. Jag har inte kommit över mitt ex. Det tog slut för ett och ett halvt år sedan.

7. Jag klandrar mig själv när relationer rinner ut i sanden. Då menar jag vänskapsrelationer. Mår väldigt dåligt över sådant och känner mig som världens sämsta människa.

8. Jag vågar, eller vill, helst inte släppa in någon. Inte ens mina närmaste.

9. Om jag börjar dejta någon vill jag helst att de ska försvinna så jag slipper med ångesten som kommer. Jag känner mig alltid jävligt obekväm och får ångest över varenda sak jag säger eller gör.

10. Jag och min mor har en väldigt konstig relation. Hon har slagit till mig ett par gånger, men vi har även en väldigt bra relation. Jag älskar min mamma, samtidigt som jag hatar henne. Min pappa har jag ingen kontakt med. Alls!

update: Jag antar att jag har lite socialfobi? Fast jag är så jävla social egentligen. Äh, vet inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är du?

2011-06-15 @ 16:18:24
Postat av: PKB

anonym: Jag är 19. (:

2011-06-15 @ 16:53:05
Postat av: Anonym

då är vi lika gamla.

2011-06-15 @ 20:54:11
Postat av: PKB

anonym: Ojoj! Men vem är du?

2011-06-15 @ 22:26:30
Postat av: Anonym

haha, vad ska jag svara på det?

2011-06-16 @ 06:35:37
Postat av: S

Vi verkar sitta i samma båt.

2011-09-04 @ 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0