fuck

Skrivet av Ache
Postat 2011-06-19 klockan 15:31:33.
i fredags hände det jag var rädd för. vi festade och sen drog vi hem ett gäng killar hit, vi drack vin och hade det trevligt. det spelades gitarr och så åkte vi, jag och en kille till ett område jag bodde förut och köpte röka, sneade som fan men tur hade jag min syster och barndomsvän här för jag kunde inte prata och däcka. tack för att de var här. har legat i sängen sen lördags morgonen och vikten står helt stilla även om jag inte fick i mig mycket igår, spydde till och med upp vatten.



nu lyssnar jag på ett program om tvångsvård vid svårt ätstörda;
här hittar ni länken dit, Kaliber - Sveriges Radio


i övrigt har jag råmycket ångest, för tydligen stämmer inte en larmlista på jobbet och nu har en person larmat som inte står med och min chef ringde och frågade varför personen inte stod med och jag kunde inte förklara det, för jag vet inte men jag har inget minne av att han har larm. fuckufkcufkc. jag vill inte till jobbet imorgon, jag kommer bli av med mitt jobb. jag vet det, vi behöver få bort folk och jag är näst på tur, jag vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0