hold on

Skrivet av Ache
Postat 2011-06-04 klockan 00:27:51.
först vill jag säga GRATTIS I EFTERSKOTT ÄLSKADE PKB! (sa grattis tidigare så jag är inte efter)


maten går väl sådär, äter knappt något på dagarna men på kvällen blir det mer då min sambo är ledig fast det är fortfarande mitt val.


i torsdags bakade jag kladdkakemuffins och idag lagade jag lax med färskpotatis, sallad och stekta morötter.
jävligt nöjd med det sistnämnda även om portionen kunde vara mindre, något att minnas till nästa gång.


har varit rörigt på kontoret, en har slutat och två har tillkommit så nu är vi verkligen många, har blivit att vi fått flytta runt skrivbord och datorer så nu börjar det iallafall ge plats. nästa vecka åker halva kontoret på planeringsresa och vi som är kvar kommer åka i augusti och tills dess har jag som mål att ligga på BMI 22 annars kommer det bli väldigt jobbigt, helst vill jag ju ligga lägre men lite realistisk får man vara. ligger på 24 nu och det betyder som jag sagt förut att jag ligger på +-0 denna månad.

sen tänkte jag säga att jag kanske inte kommer uppdatera här på ett tag, ska försöka, för det är så att jag inte har något virusskydd på min dator och jag kan alltså inte använda den, (vill inte använda den) så därför kan jag bara sitta vid sambons dator och på jobbet, vilket gör att jag bara kan vara inne när jag har lite egentid.

PUSS FINISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0