du kan gråta mitt på gatan

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-19 klockan 13:56:49.
träningsvärken idag känns och det känns bra även om jag hade önskat att jag hade stretchat bättre igår men ingen idé att vara efterklok. jag känner en trötthet i kroppen, i själen och det känns inte bra men jag vet inte hur jag ska göra för att slippa känslan.

blir effe ikväll, tror inte jag kommer orka träna annars. då jag inte har något att gå upp till imorgon förutom mer träning, lunch på restaurang och plugg så tänkte jag köra på ca. 2-3 timmar träning. får se, går när det inte känns effektivt längre. ingen idé att stå där och köra halvhjärtat. bättre med kort effektiv träning än lång och halvhjärtad träning.

håller på att sluta röka och det går helt okej, väljer bort vissa cigaretter och det är det viktigaste.



i mitten av augusti ska vi åka på planeringsresa med jobbet och jag måste väga under 65 då annars vet jag inte om jag ens vill åka. då alltså under ett bmi på 22. helst ser jag att det ligger på 20,3 och då med en vikt på 60 kg. men målet är under 65 kg iallafall. det är ca. 12 veckor dit. och om jag håller mig till att gå ner ca. 1 kg/veckan kan jag t.o.m hamna närmare min målvikt på 52 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0