för innerst inne vet dom om
att dom har fel och du är underbar

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-17 klockan 21:31:31.
varning, ni som är känsliga bör inte läsa vidare i detta inlägget

min mage, den verkar inte vilja bli tömd.
har inte laxerat på flera dagar nu och jag vet hur kaos det blir i början när man precis slutat laxerat efter en längre tids laxerande, men nu har jag i två dagar sprungit på toa och tömt och tömt. jag gillar det inte, det är normalt i sin konsistens eller annars mot det hårda hållet.

här har ni en av de fina sidorna med att leva detta liv så kan väl varna er idioter som vill ha det här livet, sluta vara så jävla dumma nu innan det är försent. och börja fan inte röka heller för den delen!


jag har inte berättat detta men jag håller även på att sluta röka,
har inte tränat idag då jag har jätteont i magen och jag har inte heller öppnat matteboken. jag är lat, jag är tjock och ganska så menlös.




en låt jag verkligen gillar och jag tycker passar in till detta inlägget, även inspelad i mina hoods.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0