gbg, håkan och en gnagande känsla

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-21 klockan 18:28:15.
att dela en blogg med PKB gör att man ständigt påminns om sveriges baksida.


en gång i tiden tillhörde jag ett forum, håkan forumet, vi var lite speciella och jag var inte ens en av de som reste runt med håkan, men vi andades håkan.. levde för håkan. hah. det var när man var ung och naiv. håkan satte ord på varje lite känsla man kände. sitter iallafall och lyssnar på håkan, det var längesedan. ett kärt återseende.

men jag har bestämt mig att i sommar bär det av till staden jag inte besökt sen 2007. tänkte våldgästa PKB och hälsa på en kusin som flyttar dit i sommar..

känner mig ganska glad men ändå har jag en gnagande känsla av ångest i bröstet.. hoppas det släpper, vill vara glad. lycklig..

nu ska jag vänta på att mannen ska äta, får se om jag också äter med honom, och sen blir det träning.

____________

från det ena till det andra, har varit på toa! visst, känner mig inte helt tom men det är inte den tryckande känslan!

Kommentarer
Postat av: PKB

uuuuh, elaking! Göteborg är ju sveriges mest fantastiska stad, trots att jag kan vara fruktansvärt trött ibland. Sjukt fint! SJUUUUKT FIN! Sthlm med, men det är för up tight där, för min del. HÄR ÄR VI INDIE INTO THE BONES!

2011-05-21 @ 21:14:21
Postat av: +

grattis i förskott!

fyller nitton i sommar!

2011-05-22 @ 00:06:26
URL: http://tystasteg.blogg.se/
Postat av: +

det har vi säkert, skrämmer mig lite..

sådant är läskigt haha.

2011-05-22 @ 00:19:42
URL: http://tystasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0