jag vet hur du ser ut i inga kläder

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-17 klockan 16:29:55.

gårdagen blev inte som planerat, jag blev full och egentligen för full, jag berättade för in brors bestman att jag pundat med en fd. vän till dem och att jag i samma veva låg med honom. allt uppdagade sig i att jag skulle förklara att jag var trött på att ingen (i det samanhanget vi var i) respekterar mig för mig utan för att min bror är min bror.. jaja, får se sen om han hör av sig. hans bestman sa att han inte skulle säga något.. men vem vet.

frukosten idag var ett stortglas bravo äppeljuice, ett havt glas cola zero, ett glas vatten med två bakis-brustabs i och en yoggijalla.. 

lunch: en halv pizza vegetariana utan champinjoner och en pizzasallad.. (ganska fin ångest på den)

kommer inte gå till gymmet idag utan jag kommer köra zumba hemma istället, har verkligen ingen lust att ta mig ner och zumba hemma är lika bra om inte bättre.


fick nya "läxor" från psykologen och hon tjatar vidare om att remittera mig till äs-enheten.


PKB, glöm inte att du är bland de finaste jag vet <3 


Kommentarer
Postat av: PKB

Verkar som om vi båda har en skitdag. Är på på fasta ons-fre? LOVE!

2011-05-17 @ 16:35:26
Postat av: sandra "piik"

har läst igenom din blogg nu,

och du skriver väldigt bra... fortsätt så, kommer definitivt fortsätta läsa

2011-05-17 @ 20:47:10
URL: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0