No, I wont let you down this time

Skrivet av PKB
Postat 2011-05-16 klockan 00:58:58.
Tänkte att jag får väl antagligen också slänga upp ett inlägg innan bedtime. PKB heter jag (i alla fall i denna världen). Bor i Sveriges framsida (in your face Ache!) och har funnits här innan. Har haft väldigt mycket olika bloggar nu det senaste då jag har väldigt svårt för att driva en blogg själv uppenbarligen.

Det bästa med denna bloggen kommer nog vara att uppdateringen lär bli väldigt mycket tätare än den varit i någon av våra bloggar innan. Dessutom tror jag att vi kommer peppa varandra en hel del till att vara aktiva, och är det någonting jag lärt mig så är det att om man är aktiv så blir man oftast mer pepp!

Nåväl, till något helt annat. Imorgon hade jag tänkt att jag skulle flytta hem till C i någon vecka, då hon behöver mig och jag behöver henne. Hon peppar mig på det mesta i livet - plugga, träna och att inte hetsa. Är underbart att jag har en sån vän här. Det fantastiskt faktiskt.

Nu borde jag sova, då jag ska upp och plugga innan jag ska till skolan imorgon. Plus att jag är så äckligt bakis, haha! Tänkte bjuda på en fin bild som jag trillade förbi innan när jag letade efter en headerbild.

Puss och sov gott!
PKB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0