PLUS TVÅ?

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-22 klockan 14:14:04.
jag tränade inte igår och i fredags var jag och mannen på bio och det blev en del godis och igår åt jag frukost och middag och det var normala bra protioner och idag visar vågen +2 kg? vad fan.. jag kommer aldrig bli smal, jag kommer aldrig kunna äta normalt, som alla andra, utan att gå upp 4958450934058 kg!

och min psykolog säger att om jag äter regelbundet och motionerar normalt så kommer jag få en mer stabilvikt samt att jag kommer gå ner. men vad fan är detta då? ska jag behöva träna efter varje måltid för att inte springa iväg i vikt? jag kommer fan snart bli överviktigt ju.. IGEN.

så jävla trött på detta. riktigt jävla trött.. kan inte gråta, får inte gråta.. hur fan ska jag förklara att jag gråter denna gång?`

Kommentarer
Postat av: Latzia

sv. vad gullig du är. :* tack för dina ord. de värmer <3

2011-05-22 @ 16:32:40
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0