plusplusplus - hela tiden plus

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-23 klockan 11:02:40.
hur fan ska man kunna lära sig äta normalt om man konstant ser plus på vågen? vill bara gråta, försökt äta tre mål om dagen och inte dålig mat utan hälsosamt, det har varit jobbigt och gjort ont. mått illa och varit rädd. tränat massor men till vilken nytta? och nej, fettet kan inte blivit muskler för jag har bra mycket överflöd av det (utan att överdriva) så det borde försvinna först innan det blir några muskler.

så nu är det nya tag, blir fasta idag och träning även om jag planerade att inte träna för att jag är så trött fysiskt av all värk jag fått med träningen men kan inte hålla på såhär och jag kommer inte kunna träna imorgon så.


tog lida idag, har fyra kvar och på onsdag kommer jag nog köpa fler.. i samband med träning kommer jag köra effe, först och främst för att orka mer men även för att det kanske är vätska jag dragit åt mig?


skjut mig.

Kommentarer
Postat av: +

jag går också bara upp hela tiden när jag försöker äta normalt. suck.

2011-05-23 @ 17:06:09
URL: http://tystasteg.blogg.se/
Postat av: Feberdans/svärdet

Hej babes! Det gör ont i mig att läsa hur dåligt ni mår. Kan dock inte sluta läsa, även om jag brutit med forumet. Varje gång jag klickar upp era bloggar hoppas jag innerligt att jag ska skymta något pyttelitet som antyder att ni mår litelite bättre.

(kom till saken)

Ang. det här med att äta nyttigt måste jag bara tipsa om "choosing raw"'s "green recovery" kategori. Där fd ätstörda människor berättar om hur de vände på matens betydelse genom att ladda varje tugga med andra värderingar än de haft tidigare. Blev helt chockad när jag läste eftersom det är precis vad jag har gjort utan att tänka på det. Visst, jag har fortfarande riktigt svåra dagar flera dagar i veckan, men allt det som jag tar ställning till genom att välja en viss sorts mat får mig verkligen att vilja leva och föra traditionen vidare.

Är inte dum i huvudet, vet att det ska mycket till innan man gör en livsomvändning. Är man inte redo så är man inte. Men...tänkte att ni kanske ändå skulle vilja läsa? http://www.choosingraw.com/green-recovery-the-plant-based-road-to-healing-from-disordered-eating/

Tusen cyberkramar <3

2011-05-23 @ 18:47:50
URL: http://emmavapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0