saknar PKB

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-25 klockan 15:24:43.
hon åkte imorse och jag saknar henne redan!
tänkt smsa henne (eller snarare kik'a henne) flera gånger idag! snacka om att man blir beroende av en person ibland, jag har iallafall bestämt mig att jag ska ner till minst x8.9 tills hon kommer hem om en vecka! tänker inte vara lika tjock när hon kommer hem! alla mål är bra mål! (och då menar jag inte mål man gör eller äter utan de man försöker uppnå!).


om du ser detta så hoppas jag att du har det bättre än bäst hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Minna

Ja, nu ska jag försöka koncentrera mig på att bli bättre. Och terapin är utökad. Både positivt och negativt, hehe. Kan ju bli ganska jobbigt! kram kram

2011-05-26 @ 18:53:58
URL: http://stolenmoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0