Skitdag

Skrivet av PKB
Postat 2011-05-18 klockan 21:47:03.
Har suttit och stirrat mig blind på denna vita ruta och önskart att mina tankar bara kunde flyga in som text så jag kan förstå vad det är som sker med mig. Jag orkar inte med detta, att må som en jävla gummistövel, men jag vet inte hur man mår bra.

Har suttit och planerat Emmaboda med S idag. Vad vi skulle ha med oss och sånt där. Vi har mycket som måste ordnas. Tält, partytält, stereo, biljetter och resväg. Glömde för några sekunder bort att Nelmo ska med, och fick så dåligt samvete över detta. Jag pratar knappt med henne längre, och det gör så ont i mig. Jag kan inte prata med henne för tillfället, för jag orkar inte med att hon ska oroa sig. Dock lär hon antagligen läsa detta, men vad finns det att göra åt det? Vissa saker måste jag få ur mig. Känner mig som världens sämsta vän. Är väl antagligen det också.

Åh, vill bara lägga mig under jorden och försvinna.

Kommentarer
Postat av: gemma

vill också på festival!!



sv: ah okej. förhoppningsvis funkar det för mig. har en känsla av att jag kommer hamna i hets snart. men vill verkligen inte. det är hetsen som förstör ALLT. alltid.

2011-05-19 @ 03:29:14
URL: http://gemmassecret.blogg.se/
Postat av: selena

jag mår också som en jävla gummistövel!

2011-05-19 @ 09:25:34
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: ache

ny dag och nya tag finaste!

2011-05-19 @ 14:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0