snälla bli min igen

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-16 klockan 15:03:11.
illamående är allt jag känner nu, åt soppa för två timmar sedan och lite bröd.
min psykolog kommer bli nöjd över att jag ätit lunch iallafall då vi har satt upp det målet.
för er som inte vet så fick jag diagnosen bulimi för några veckor sedan och det känns
ganska skrattretande då jag verkligen inte har bulimi utan mer en släng av vanlig BED.
ingen frukost idag dock och jag känner mig nöjd med dagen om man bortser från illamåendet såklart.

nu sitter jag på jobber och slutar halv sex, då blir det hemgång och packning av gymväskan
sen ska jag köra ett pass på minst en timme, ska träna rygg, armar och bröst idag samt lite
kondition. sen tänkte jag fylla magen med tea och kanske någon kopp kaffe men eftersom
jag tänkte ta effe då jag redan nu känner mig ordentligt trött och då är det inte så bra med kaffe på det.

resten av veckan blir träning måndag till fredag samt söndagen, fredagen blir det dubbelpass och
söndagen får vi se då jag ska fira min lillebrors myndighetsdag på lördagen.

i matväg tänkte jag köra lite som PKB, flytande men vet att det inte kommer hålla helt eftersom min sambo
som annars jobbar natt är ledig hela denna och nästa vecka.

annars så var jag idiotisk och berättade för en tjej här på jobbet som jag brukar prata med att jag hade
fått diagnosen bulimi och att jag hade som mål att äta lunch så nu får vi se hur det blir med det,
men då hon själv varit ätstörd (bulimi till anorexi) så hade hon väl märkt det själv tillslut då hon
börjar jobba igen från den 1 juni (hon har varit mammaledig).


hoppas allt är bra med er finisar och att ni orkade läsa!

fridens liljor,
ache

Kommentarer
Postat av: PKB

Puss och kram, du är så duktig!

2011-05-16 @ 16:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0