This place is a prison

Skrivet av PKB
Postat 2011-05-17 klockan 22:25:01.

Kände att jag behövde dela med mig utav bilden ovan. Käkbenen, kindbenen. Helt underbart!


Det blev thaimat till middag. Känner mig så jävla stor, uppblåst. Vill mest dö! Men sånt är för veklingar, hehe. (Humorn) Det blir i alla fall laxering + fasta imorgon. Ska bli skönt att bli tom, dock undrar jag hur tusan jag ska hinna med denna veckan!


Imorgon: Bank, skola, plugga, promenad

Torsdag: Skola, tandläkare, personalmöte på jobbet, plugg (promenad?)

Fredag: Skola, plugga, hem till C, promenad

Lördag: Plugga, promenad, jobba, stortera tvätt

Söndag: Plugga, tvätta, packa, gym/promenad

 

Jag kommer aldrig klara av denna veckan och hälften utav grejerna kommer inte bli gjorda. Ja men fan va kul att ha ångest över något som inte ens hänt än. KUL! Misslyckade ungjävel.

 

SPOTIFY


Kommentarer
Postat av: gemma

älskar att känna mig tom... som efter laxning^^ även om tarmen och hela systemet blir faaakkdddd



sv: klart jag gör, fina du <3 gör inga fulingar här inte ;) funkade den för dig btw? alltså dieten?



<3

2011-05-18 @ 01:51:56
URL: http://gemmassecret.blogg.se/
Postat av: minnie

ååh, finns den på svenska? skulle vilja läsa den. alla säger att den är grymt bra! säg sen vad du tyckte om filmen :)

2011-05-18 @ 08:55:01
URL: http://minniethin.blogg.se/
Postat av: ache

älskling! låter som en bra plan det där och nu kör vi fasta! och även om du bara får hälften gjort så är du grym! det sista jag skulle beskriva dig med är misslyckad! <3<3<3

2011-05-18 @ 10:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0