vätska och kommentarer

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-23 klockan 20:04:33.
jag har massor med vätska i kroppen, vilket kanske leder till att jag har gått upp. antagligen lite iallafall.. jag har tagit effe för att få ur mig det sen så har jag inte ätit middag, sa till föräldrarna att jag skulle äta med sambon och sambon att jag åt med föräldrarna. jag mår visserligen illa av effet.. inte van vid det längre... fuck.

ang. kommentarer, nej jag kommer inte godkänna era tävlingar som inte har någon betydelse och mammabloggar intresserar mig inte om det inte har med min familj och vänner att göra och jag skulle aldrig använda denna blogg i dessa bloggar heller för den delen. andra, kommer svara sen. pallar inte nu.


har pluggat lite matte nu men kört fast så jag gav upp men ska träffa min syster imorgon och plugga så hon får förklara den delen jag kört fast i då hon redan läst den kursen jag läser nu. fick nämligen påminnelse från komvux att jag skulle lämna in uppgift ett.. ca. 250 uppgifter kvar tills jag ens kan göra det och jag vet inte riktigt om det kommer gå så bra som det gått nu (förutom det där som jag körde fast på).. läste kursen tidigare men klarade inte en del, dock var detta ca. 3 år sedan så allt sitter inte kvar.


nu ska jag få ur mig lite vätska, mot toaletten!

(känner mig som en dålig flickvän, tacka precis nej när min sambo ville att jag skulle smaka på hans sallad.. han såg så stolt ut.. fuck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0