work is never over

Skrivet av Ache
Postat 2011-05-18 klockan 10:52:56.
varje dag är en kamp, antingen mot mig själv eller mot alla andra. jag vill inte äta - de tvingar mig, jag vill inte äta - jag hetsar. kan aldrig få lugn och ro i hjärnan, i kroppen.

är ständigt stressad över förändring, tycker det är otroligt jobbigt att ens kassera mediciner som jag inte kan äta för att jag får alla de värsta biverkningarna men i min hjärna så vill jag spara på alla tabletter så att jag har ifall. jag sparar på allt, tidningar, trasiga skor, kvitton, you name it!

men det syns inte, för allt är undangömt för allas ögon. bara jag och min sambo som vet att bakom alla garderobsdörrar så gömmer sig högar och åter högar med väskor, påsar osv. fullt med diverse saker.




verkligen inte detta jag skulle skriva om i detta inlägget, hade dock ingen plan på vad jag skulle skriva om. gör som PKB och skriver upp en plan för resten av veckan;

onsdag: jobb, träning, plugga - fasta
torsdag: jobb, träning, plugga - fasta
fredag: lunch på restaurang (sorry PKB, tvungen), träning x2, plugga - övrigt fasta
lördag: fira lillebror, middag för att slippa karatefylla, träning på förmiddag, alkohol
söndag: antagligen bakis, vilodag - flytande föda

mitt ekorrehjul, samma sak varje dag. fredagen skulle sett ut som övriga vardagar men annorlunda då jag har en ledigdag. vajjert.




lite peppande musik, en dag som denna

Kommentarer
Postat av: gemma

det där var fan det bästa jag har läst på länge. det är verkligen så det är. hetsar, inte äter, hetsar.

2011-05-19 @ 03:08:33
URL: http://gemmassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0