Jag är en fulltankad HD
och jag kan aldrig äta mig mätt

Skrivet av Ache
Postat 2011-10-04 klockan 18:07:06.

jag är verkligen bäst på att äta, bara äter och äter känns det som men egentligen så gör jag ju inte det.. men det känns som det vilket fall.

idag ska min man bjuda mig på middag och bio, vi ska äta grekiskt och det är inte det mest hälsosamma valet, iallafall på den grekiska kolgrillen.

det går neråt iallafall. impulserna att skada mig själv är stor men jag kämpar vidare, kommer bli riktigt jobbigt nu när jag ska vara hemma själv på kvällarna och nätterna då min man jobbar natt.

behöver verkligen få sova också. och gå upp min sexlust, två-tre dagar i rad som jag sagt nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0