Jag behöver en mun till för att kunna andas
men jag är förlorad i kriget med mig själv

Skrivet av Ache
Postat 2011-10-10 klockan 21:25:45.
huvudvärk deluxe. idag var det bättre på jobbet, skönare stämning och jag tror chefen förstått att jag gör otroligt mycket då hon gick fram till mig och sa till mig att jag har fyra andra som SKA hjälpa mig.

men vi får se.. i helgen drar vi till Italien och kollar fotboll igen. för er som inte har koll så är det derby della capitale, alltså Rom-derbyt. jag är laziale, alltså så hejar jag på SS Lazio.

nog om fotboll.. jag går inte upp i vikt men jag äter, äter sjukt mycket och laxerar så det är väl laxeringen som hjälper mig från att gå upp. men så är det säkert bara vätska. skitskitskit.. så jävla stressad att jag hetsar hela tiden. märks tydligt på maten hemma. när jag har en bra period har vi för mycket mat hemma och nu när jag är i värsta hetsperioden så tar osten slut på ett par dagar bland annat. så pinsamt och jävligt även om min man vet att jag hetsar..


plugget.. har inte gått alls. inte heller har jag varit aktiv på forumet och det gör mig så sjukt besviken på mig själv..

Kommentarer
Postat av: johanna

För jag kände att jag inte blir hjälpt av att käka 6 mål om dagen utan terapi. På dagsjukvården är jag mellan 8-16 och kommer sen hem på kvällen och hela helgerna och där får man egen behandlare, terapeut och sjukgymnast. Får börja nästa måndag :)

2011-10-10 @ 22:09:21
Postat av: Johanna

Jag följer din blogg! Bara så du vet ;D

2011-10-14 @ 17:27:28
URL: http://aventyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0