trött, less, frustrerad

Skrivet av Ache
Postat 2011-10-26 klockan 12:47:08.

jag är så less på denna ångesten, att aldrig få slappna av. jag har ca. 4000 kr kvar denna månad, till den 25 november, och jag har räkningar på ca. 2000 minst som kommer dras på autogiro, visserligen skulle jag haft 3000 kr till om det inte var så att jag hade skulder till min sambo (han betalar mycket åt mig men kan inte låta han betala allt så jag lånar).

i november får jag 10 000 kr och de kommer gå till honom direkt, känns så jävla trist. sparade pengar jag kunde använt till att köpa vinterkläder, tur att jag har ett par vinterskor och en vinterjacka, annars skulle jag nog både få förfrusningsskador och förkylning, vilket skulle resultera i att jag skulle bli sjukskriven och få ännu mindre pengar.

hoppas verkligen jag blir kvar ett halv år till och att jag får en ordentlig löneförhöjning.

mer ångestmoment är att jag nog har inflammation i båda axlarna, jag för sömndagbok och nu sover jag ca. 2 timmar mer (4-6 timmar) varje natt så resultatet blir ju fel.

jag har högskoleprovet på lördag och varken lust eller ork att plugga.

och jag är tjock, alltid tjock..


har slutat ta min medicin, hoppades på att jag skulle få ett upp-skov men det verkar gå åt andra hållet.. kanske borde börja igen?


Kommentarer
Postat av: Lina

Ekonomisk kris är något av det värsta jag vet. Förutom mat.

Hoppas det löser sig, fina <3

2011-10-26 @ 17:23:57
URL: http://iwantbones.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Det går väl sådär. Personalen är underbar, behandlarna är underbara, patienterna är underbara. Men det är jobbigt, såklart. Idag grät jag vid lunchen för första gången. Vi fick KÅLPUDDING!

2011-10-27 @ 16:45:25
URL: http://aventyra.blogspot.com
Postat av: Belle

Åh lider med dig. Behövde verkligen efedrin nu, så nu har jag 500kr kvar för månaden.. (Tagit ledigt massor för att kunna ta körkort) Känner mig som en gammal knarkare.

2011-10-28 @ 08:33:29
URL: http://throwitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0