Angående frågor som dessa

Skrivet av PKB
Postat 2011-09-22 klockan 20:59:59.
Svar: Hej Laila!
Även om det inte var jag som skrev inlägget du svarade på så tror jag att både jag och Ache ser likadant på frågor som dessa. Var vi köper vårt effe kommer vi inte berätta utav så många olika anledningar. Bland annat för att man aldrig vet vad det är för några som läser vår blogg, och för att om man verkligen, verkligen vill ha något så fixar man det oftast på egen hand. Så vi får väl helt enkelt hoppas att du hittar något på egen hand. Ett tips däremot är att läsa på flashback!

Kommentarer
Postat av: feberdans

Hej! Jag har inte fått något mail vad jag kan se, dess utom kommer jag inte ihåg adressen. Eller, jag trodde att jag gjorde det, men...ja :P

Saknar er meeeed! Puss <3

2011-09-22 @ 22:47:04
URL: http://feverdancing.blogg.se/
Postat av: Simone

Bra att ni inte tipsar om effe, man vet ju aldrig om det är en 15-åring man tipsar...

2011-09-22 @ 23:22:40
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: ache

WORD!

2011-09-24 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0