Jag är ett levande bevis
på en naturkatastrof

Skrivet av Ache
Postat 2011-09-17 klockan 23:14:46.
har varit riktigt dålig på att blogga och det ber jag om ursäkt för..
bestämt mig för att tacka nej till äs-enheten och vi får se hur det blir med min psykolog eftersom att hon anser att jag är mer stabil nu än när jag kom till dem och hon känner att vi inte kan göra så mycket sålänge jag inte behandlar min äs. detta borde betyda att det inte är någon idé för mig att gå dit mer? får se vad hon säger på måndag..


Heartbeats har legat nere pga. att det var nedstängt, men nu är vi uppe igen och jag har märkt att jag har varit riktigt dålig på att vara disciplinerad under denna tid. jag har hetsat väldigt mycket och spytt mycker mer än vanligt. känns både i tänderna och i halsen. men nu ska jag försöka få in rutiner igen, börjat äta vitaminer också. sen måste jag ta tag i träningen också, viktigt det där. nästa månad ska jag köpa effe också. saknar det.


handlat hetsmat för ca. 8000 kr denna månad, och detta under veckan efter löning så det har varit väldigt jobbigt ekonomiskt. sen har jag fått hetsa mat jag inte vanligtvist hetsar.. broccoli och sånt.. inte sådär super.


Kommentarer
Postat av: Belle

8000? Damn.. :(

2011-09-18 @ 00:22:26
URL: http://throwitup.blogg.se/
Postat av: Simone

Oj det var mycket pengar...det är jobbigt. Jag fick oxå problem med ekonomin under en period när det var som värst. Hoppas det går bättre i fortsättningen! Försök att unna dig lite riktig mat som du får behålla så minskar hetsarna förhoppningsvis.

Kram!

2011-09-18 @ 16:53:06
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: Laila

Hej, vart köper du din effe?

Vad kostar det och hur snabbt får du det levererat?

Det är svårt att hitta någon seriös sida...

2011-09-22 @ 10:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0