FML

Skrivet av Ache
Postat 2012-04-09 klockan 16:44:46.
det har hänt så mycket sedan jag var här sist.

det positiva är att jag har kommit in i gruppen, vilket gör behandligen lite lättare.
vi gör drömfångare, dock har jag inte kommit så långt..

det negativa som har hänt är att jag både haft hets- och svältdagar..
vilket inte känns bra, både för att det märks på vikten men även för att jag verkligen
vill detta. åtminstone försöka. jag vill iallafall komma bort från hets- och kompbeteendet.

det värsta som hänt den senaste tiden är att jag förlorade min mormor.. har varit jävligt
pissigt.. har inte riktigt haft tid att fatta då jag i storsätt bott hos min morfar och hjälpt
honom då han inte klarar av att ta hand om sig själv..



inatt drömde jag att jag inte fick vara kvar på capio.. fick panik.

känner mig rätt rörig men vill försöka komma igång med bloggandet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0