alé Lazio alé

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-05 klockan 14:05:40.

sitter och kollar på tv, fotbollsmatch.

kan inte koncentrera mig, ska strax äta min sena frukost då jag legat i sängen idag.

har även planerat min lunch (som antagligen även blir min middag) så om det håller sig så blir nog mitt intag idag mellan 340-400 kcal. tror nämligen att jag tar en riskaka till kvällsmål (40 kcal) och såklart mer cola zero och tea under kvällen.

sen är planen idag att plugga till högskoleprovet 30 min x 2, pilla med hemsida 30 min, duscha och fixa håret, yoga 30 min samt städa i en timme.

ska visa er sen hur min plan ser ut, om ni är intresserade vill säga?

 


Kommentarer
Postat av: Morrfin.

när det står 0.2 , är det gram då eller va? :.P

2012-02-05 @ 23:01:17
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0